Friday, October 28, 2016

Forex Factory Ichimoku

Ichimoku ewig ALLES IN hier GRATIS Welkom handelaars Ichimoku ewig ryg hierdie draad is om groter meer as wat verwag is. baie proffisional mense rond en help mekaar, sal ek probeer om dinge vir jou maklik te maak voordat jy spring in die laaste bladsy - As jy op soek is na 'n vinnige geld te maak stelsel Ek kan jou verseker dat jy op die verkeerde plek en hierdie draad sal glad nie halpfull wees. As jy op soek is na 'n stabiele maandelikse inkomste en stabiele handel reëls toe bevind jy op die regte plek. volg my instruksies hieronder te maak dit maklik - Ek Don t weet wat is hierdie Ichimoku en ek nodig het om meer daaroor uit te vind. check dit uit Investopedia / artikels. 6 / ichimoku. asp - Ok Ek het my deel gedoen en ek klaar gelees, wat moet ek doen nou - kies die strategie wat jy pref, wat dit ook al was Kumo tempo, Ks tempo. volle bevestiging. - ok Vic Ek gedoen het wat u gesê wat kan ek meer nou te doen. Nou jy kan spring tot die laaste bladsy. post jou ambagte en kaarte en dicsuss jou mening met die mense daar baie geluk al Vic geword Augustus 2009 Status: Junior Lid 1 Post dit is my eerste pos in VF im gereed om live ambagte te plaas volgens Ichimoku te gesels oor hulle sterkte toe geword Augustus 2007 Status: lid 57 Posts Nice personeel bro, ek is, nie stop hierdie pls Sterkte en verkoel. Aangesluit Maart 2007 Status: Dankie vir die begin van die draad, Moody Gereed te breek deur die wolke Kommersiële lid geword September 2008 2473 Posts Nice personeel bro, ek is, nie stop hierdie pls Sterkte en verkoel. jammer as die foto's nie seker is gereël, en sal aanhou plaas alles hier het 'n lekker dag Ek is die voorbereiding van 'n baie woorde in hierdie pos te sit, maar wat omgee, wat wil om te lees. laat veg en te sien hoe ons gaan hierdie stryd om wenners te word te bestuur. 'n suksesvolle handelaar moet 2 belangrike dinge. vooruitskatting en sein - forecasting om hom te vertel wat sal die volgende stappe - signal na die volgende aksie ichi kan ons met twee kosbare punte bevestig wees. soos jy kan sien in die foto Ek het al die markte op die voorkant van my oë. en as ek sê alle markte ek bedoel al TF vanaf 1min tot 4u. Dit sal vir ons 'n oorsig van die domineer tendens gee en wat sal wees ons volgende optrede die pic vandag is geneem na die mark sluit in die 4u, 1 uur, 30min en 15min kaarte die prys is onder die wolk. so as ek dink aan handel nou ek duidelik sal kyk vir 'n sterk verkoop sein op 1min of 5min grafiek, beteken dit dat ons volgende week wanneer die markte open Ek sal nie dink aan enige lang posisies ek net wag tot my kort is gereed. slegs een geval sal hierdie siening uit te stel. As die prys opgegaan die 15 min wolk gevolg deur die 30min vir my as 'n intra dag handelaar, die posisie van die prys WRT die 30min of 15min grafiek is genoeg om my daaglikse handel voorspel, maar ek sal altyd in gedagte hou die S / R vlakke van die hoër TFS. Can not jy sien hoe ons denke is besig om meer professioneel. Ons is nou in staat om die mark en meer voorspel oor ons weet wanneer om te betree sodat ons sal ignoreer enige dom webwerf gee 'n dom beveel. Ons sal saam met ons reëls en sal ons ons geld te bestuur met ons reëls. Waardes bygevoeg hierdie pos: - Ons weet hoe om te voorspel - Ons weet wanneer om te betree - Ons weet dat dom webwerwe gee gratis beveel Moet geïgnoreer - Ons is besig om professionele en dink soos Big seuns Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword September 2008 2473 Posts As jy dink dat jy gaan al die handel dan is jy droom te wen, maar as jy al die reëls te volg sal jy wenner wees, en id graag in wenners kant. As jy wonder wat ek verlede week gedoen het. hieronder is 'n voorbeeld van my verlede week handel P. s. Ek gaan met 5 min grafiek en ek hoef nie meer as 50 pit per sein. so 'n sein ek sien ek gaan met dit volgens ichi reëls en ek sit net my TP 50 pit van die inskrywing punte en hulle is genoeg vir my Pic hieronder is al my aanbiedings op 5 min grafiek die rooi lyn i bygevoeg is altyd my stop verloor. op 5 minute kan jy altyd jou SL beweeg met die wolk, 10 2 kort seine 11de 1 kort sein 12de 2 kort sein 1 lang sein 13de 1 kort sein 14 1 kort sein en ja hulle is almal wenners en al die ichi handelaars het verlede week didnt verloor niks Waardes ons sein bygevoeg - Ons Trust wat jy al die geluk Aangeheg Images (klik om te vergroot) Lede moet minstens 1 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad het. 2 handelaars lees nou Forex Factory is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Maatskappy Produkte Webwerf Meta Trader 4 (MT4) AANWYSERS, profiele en templates. Installasie instruksies vir 1. Regs-kliek op 'n aanwyser en kies Save As. 2. Slaan die aanwyser op jou lessenaar. 3. Open Meta Trader 4,0. 4. Klik op lêer in die top kieslys. 5. Kies Open Data gids. 6. In die Open Data gids, kliek op die gids MQL4. 7. In die gids MQL4, kliek op die gids Indicators. 8. plak aanwysers Kopieer in die gids aanwyser. 9. Maak die gids venster aanwyser. 10. Maak en heropen die MT4 platform. FOREX FACTORY KALENDER Hierdie pos is vanaf 2011, maar vandag gepos het as gevolg van 'n hoë aanvraag. Vraag en aanbod sones verteenwoordig prys gebiede waar die geldeenheid paar gestop sy vooraf of afname in die verlede. Hierdie ommekeer punte is belangrik omdat hierdie gebiede die geldeenheid paar weer kan beïnvloed in die toekoms. As jy verstaan ​​waar die paar sukkel, kan jy jou handel daarvolgens aan te pas. Vraag en aanbod aanwyser toon die potensiële vraag en aanbod gebiede. Hoe om te handel met vraag en aanwyser Eis: koopsein: Wanneer die twee raak Lees Amerikaanse aandele uitgebrei om Vrydag te danke aan goeie April arbeidsmark data: Wanneer die paar vraag sone (blou gemerk zone) Sell sein raak. Werkloosheid getref 'n sewe-maande-laag, maak 5.4. Maar Nie-Farm betaalstate blyk te wees nie lekker Lees Amerikaanse voorrade gevorderde op Maandag as fabriek bestellings na 'n 0.1 daling in Februarie toegeneem 2,1 persent in Maart. Vervaardiging is verantwoordelik vir 12 persent van die Amerikaanse ekonomie, en 'n rebound Lees Amerikaanse aandele het gister ná die Federale Reserweraad in 'n verklaring na aanleiding van die twee-dag-beleid vergadering het nie uit die verhoging van rentekoerse op sy volgende vergadering in Junie. Lees verder Amerikaanse aandele inched hoër Dinsdag met S Lees Amerikaanse aandele geëindig laer op Maandag as beleggers gekonsolideer verlede week se winste en aangeneem versigtige houding voor Federale Open mark Komitee se tweedaagse vergadering. Die S Lees verder Op Vrydag die Amerikaanse dollar verswak en Amerikaanse aandele gegroei verder. Duursame goedere Bestellings redelik oortref voorspellings, stygende 4 (die maksimum groei sedert Julie verlede jaar). Beleggers glo dit maak Fed Lees Amerikaanse aandele het Maandag sessie laer, maar het geëindig met soliede winste as beleggers wed dat die Fed waarskynlik sal vertraag die rentekoersverhoging ná Vrydag se swak verslag maandelikse bane. Die Lees verder Daar is baie mense wat handel oorweeg in die forex mark soortgelyk aan dobbel. Dit mag waar vir beginners, maar wanneer jy mense wat handel gebruik as oorweeg om 'n Lees Een van die groot kenmerke van nadeel aanwysers is dat hulle dikwels sal verskyn langs die kant van ander nadeel aanwysers. Dit versterking deur ander gevestigde strategieë en forex aanwysers verdere dwing Lees verder Die doji is 'n algemene en eenvoudige tipe kandelaar patroon wat dikwels op forex of enige kandelaar grafiek gesien. Dit handel strategie staan ​​bekend as die Continue reading Uiteindelik tendens aanwysers help verminder risiko, maar om 'n handelaar die redes vir die gebruik tendens aanwysers is oor die algemeen te versterk aannames te vermy valse seine voorspel nuwe tendense hierdie vinnige artikel Continue reading Is dit net ek of is dit net pret probeer om uit nuwe forex robots en aanwysers hierdie artikel is 'n vinnige gids oor hoe ek persoonlik het gevind dat die proses Continue reading Ek het onlangs afgekom op 'n gratis hulpbron, terwyl op soek na op hierdie blog gas plakkate. Die skrywer is 'n vrugbare skrywer van baie forex gesag webwerwe en geskryf het hierdie lees Groen Vuur Strategie voort is gebaseer op vyf aanwysers: Heiken Ashi Smoothed1lime MA in kleur wAppliedPrice tyd om volgende bar TrendLord en Woodie CCI Adv.1.0 Daar is ook sjabloon ingesluit Wanneer julle almal aanwysers installeer en Continue reading Hierdie aanwyser is van plan om jou te help om een ​​van die mees gewilde handel pattens vind. Al wat jy hoef te doen is om aanwyser sleep op grafiek en kyk paar Lees As jy ooit wil besigheid, webwerf, inligting of forum in finansiële of forex nis begin jy sal 'n groot domein naam nodig. ForexDN is domein naam markplek waar jy n paar dae gelede lees Harmoniese Patroon gaan jou help om die mees gewilde patrone soos Gartley, Butterfly spoor, ABCD patrone sowel as die meer algemene Kop en skouers, Driehoeke, vlae, ens Lees verder gaan ons voort besluit om ons Facebook-blad te verander. Dit Voortgaan om te lees Fibonacci soos handel metode is werklik 'n groot een, hierdie aanwyser is redelik standaard Fibonacci aanwyser met 'n spesiale funksie. Hierdie een sal trek / merk hoë en lae kers (diegene kerse Continue reading Volg eenvoudige reëls ten einde beter handelaar geword: 1. As jy kan nie Lees net Lede


No comments:

Post a Comment